close

14.9.2015 - 15.6.2015 Monday 

 

第一日朝早出發,搭巴士搭到一半去碼頭,突然靈機一觸「船票呢﹖」...然後我地二話不說下落車飛奔番屋企再重新出發。好彩...船票係無限時間既!

 

幾經辛苦终於到澳門,我們先去酒店 (澳門大倉 OKURA MACAU HOTEL) CHECK-IN 。但係三點先可以入住,只好係附近官也街食小小野先。 

 

天氣太熱,先食個木糠布甸。沙度娜 Serrdura哩間個口感比較似雪榚,係硬身既。  (氹仔舊城區地堡街泉福新村第1期第6座嘉裕閣地下AA舖 )  

 

 

大利來記咖啡室 Cafe Tai Lei Loi Kei (氹仔舊城區巴波沙總督街18號地下) 好可惜當日休息,係門口影左張相就走左lu~

 

 

行多行最後決定食 新好利美食餅店 (氹仔舊城區地堡街13-14號)

 

葡撻..豬扒包..燕窩蛋撻...食完就仆番酒店...上房換衫....

 

間房吾錯,廁所超級大!!!!!!!!!

換完衫就落去玩水啦 GALAXY天浪淘園,我地今次都係為左哩個而黎!!

我地去嗰日係星期一,所以人吾多,漂流..滑梯..玩咩都吾洗排隊。

玩左幾個鐘就番上去沖涼,之後出發食晚餐。

 

我地由酒店shuttle直接去新馬路,之後google map行左25分鐘先行到去.........

行左咁耐好彩都幾好味,好夠辣,個水餃好正!!!!!下次再去一定會去氹仔嗰間食,哩間太遠!

 

食完就緊係吾會再行咁遠啦,之後就搭巴士出番新馬路。周圍行下影下相,好快9點令鋪頭已經關唒,但因為碗麵太細碗,所以我地決定再搵野食。

恆友 (新馬路大堂巷12C號地下) 其實哩間個車仔餸每次去澳門都必食。

 

食飽飽買左小小零食番酒店lu~

例牌無印良品浴鹽浸埋個浴,第一日就完啦。

 

 
arrow
arrow

    DINKI.H 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()