2015.6.9~2015.6.12
SABAH

   

到達沙巴..第一時間係機埸坐的士去酒店CHECK-IN
只需要15mins就到酒店 非常近!!!


Shangri-La's Tanjung Aru Resort and Spa - Kota Kinabalu

一去到酒店不斷wa..wa..waaaaaaaaaa....只能夠講靚到無辦法用言語形容!

本來去到佢俾左間係地下既房我地..一出去行落樓梯就係咁...

但係我地吾係咁鍾意...所以就request轉房..好彩酒店好好都盡量滿足我地既要求!!!


藍天白雲...係酒店行左個圈就坐的士出市區

其實亞庇市好鈿...主要都係坐的士都無其他交通工具可以選擇

我地第一件事就係去Wisma Merdeka到換錢...好似對兌率比較好既。

之後就開始去加雅街食野啦~
第一餐 - 富源茶餐室

地址:69 Jalan Gaya Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

跟住直落 - 怡豐茶室


地址:127 Jalan Gaya, Kota Kinabalu, Sabah

 食飽就番酒店抖一陣...迎接我地既第一個日落



換左房我地個露台睇到日落不特止仲有無敵海景...太正了!!!!!!!!!


睇完日落..晚餐就係酒店食DINNER BUFFET..第一日就完啦~


Goog Morning Day 2.....


起身食埋早餐...就出發跟TOUR去玩...


玩咩...?就係我人生第一次既潛水體驗..


如果你問我沙巴個海係咩色...我只可以話係 透 明 嫁 !
哩到係美人魚島...每日只限50人入島!!!!!!!!!


而我地身處哩到位於海中心...係出去潛水教練楂快艇帶我地先去到嫁!!!!簡直係天堂~


第一次加上我吾識游水...所以好緊張><
好彩係教練既幫助下...我地最終順利完成!!!!!!


但其實美人魚島除左潛水/浮潛無其他野玩嫁..所以如果吾潛水既朋友要留意喔!

好啦...開開心心玩完一日水...


食海鮮晚餐..但因為已經差吾多係半年前既事..已經吾記得哩到係邊..我只係記得吾太好味...


亂行行到去個NIGHT MARKET...


哩盒MINI MAGNUM超好味!!!!一次滿足唒我想食既口味!!!!!番到香港都仲好掛住


時間過得好快...Good Night Day 2 ~


太長啦太長啦...day 3,4又要等下先再打啦....下次見!

**留意**所有相片都無任何effect,都是相機原圖!!!!!




arrow
arrow

    DINKI.H 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()